Smits en Otto Go Oz

zondag, oktober 30, 2005

Eerste berichtje

G'Day Mates,

Op deze site houden wij onze reis naar Down Under bij.
smitsenotto.blogspot.com
Alle reacties zijn welkom, dit kan je doen door op 'comments' te klikken, vervolgens 'other' en type de 'word verification' in . Op deze manier houden wij contact met het thuisfront i.p.v. e-mail.
Als er nieuwe info op deze site staat sturen we een e-mail rond, als je op de hoogte wilt blijven en nog geen e-mail van ons hebt gehad mail dan je adres naar ivan@megensbv.nl

Groeten Otto en Smits

9 Comments:

  • Hallo leuk man

    By Anonymous Anoniem, at zondag, oktober 30, 2005  

  • Hallo,
    Ik hoop dat jullie en fijne vlucht hebben gehad. Geniet ervan en hou ons op de hoogte.
    gr. Frank en Daphne

    By Anonymous Daphne, at maandag, oktober 31, 2005  

  • Hoi Ivan en Marc(k?)Otto

    Hangen jullie nog ergens in de lucht?Hoop het niet anders is er volgens mij iets niet goed :-)?!Of kan/is jullie avontuur al
    beg(i)onnen?
    Veel plezier in ieder geval!
    Groetjes Marloes

    By Anonymous Marloes, at woensdag, november 02, 2005  

  • Wij weten iets meer. De vlucht was goed. Ze zijn goed ontvangen door een non. Nu maar wachten op hun eerste bericht.

    By Anonymous Frans & José, at donderdag, november 03, 2005  

  • Welcome to Australia.
    Als jullie zo veel schrijven als ik deed toen ik in Australie aankwam zullen we niet veel horen. Maar dat zal wel mee vallen. Jongens ik hoop dat jullie een goeie tijd hebben hier, als je iemand nodig hebt voor welke reden dan ook, weet je waar we wonen (lekker dichtbij heh), Antoinette en Anton.

    By Anonymous Anoniem, at zaterdag, november 05, 2005  

  • Hallo vakantie gangers,

    Het zijn allemaal mooie foto's. Zo te zien vermaken jullie je al goed. Het pak pas goed, zegt Corry. Verzuip niet en zuip niet te veel. Nog veel plezier en laat maar veel van jullie lezen en zien. En als jullie het niet meer weten neem dan maar weer even contact op met de non. gniffel

    Groetjes Kim, Eric, Herman en Corry.
    Genieten!!!!!!Geweldig!!!!!!!!!!!

    By Anonymous Anoniem, at zondag, november 06, 2005  

  • Hai Guys,
    Wat leuk dat jullie nog aan mij gedacht hebben met deze mail.Ik vind het cool vet dat jullie je daar kunnen vermaken en het zou fijn zijn om nog wat van jullie te horen of te zien. Ik zal de overige leden van Arashi- Whu'shu de groeten doen. Otto jammer dat ik de laaste keer geen afscheid van je heb genomen, ik was veel te druk om de puppies af te beulen, maar we zien elkaar vast wel weer keer geld natuurlijk ook voor jou Ivan.
    Nou mates we'll keep in touch een hele fijne tijd en pas goed op jullie zelf.
    Groetjes de beul van Arashi (hahahaha Guus Krans)

    By Anonymous Anoniem, at woensdag, november 09, 2005  

  • Hallo Yvan en Otto

    Leuk om jullie te volgen op jullie toer. Wij wensen jullie een hele fijne tijd in australie. Geniet er van.
    Jan en Henny van lendt

    By Anonymous Anoniem, at woensdag, november 09, 2005  

  • Hallo Ivan en compane
    hoe gaat het bij jullie,de site is erg goed en duidelijk opgezet.
    Eigenlijk een stome vraag hoe het gaat want dat kunnen wij wel zien beter als bij ons hier in het kikker landje
    nou veel plezier daarginds en wij zien ons nog
    ps skype werkt prima en ik ben natuurlijk de lul nu jij weg bent wat computers aangaat in de familie kring(grapje)
    groetjes van arie en irma en tot schrijfs doeiiiii

    By Anonymous Arie Jacobs, at donderdag, november 10, 2005  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home