Smits en Otto Go Oz

donderdag, november 10, 2005

Sydney 2

G’day,

Hier dan weer een berichtje vanuit Sydney. Het is hier errug relaxed, het hostel is super en het weer prima. Hieronder wat pics van het hostel.

We beginnen elke ochtend standaard met uitslapen, vervolgens een gebakken eitje met ham en natuurlijk koffie. Over koffie gesproken, de (trippin) koffie hier smaakt prima maar na een half uur kickt hij toch goed in wordt de grond minder stabiel. Marmelade is trouwens geen optie. O ja we waren bij het hostel, er worden iedere avond films gedraaid met een beamer in de lounge room, niet dat we 's avonds films zitten te kijken maar toch leuk. De sfeer in het hostel is prima en in de kelder is een gezellige bar..... Je kan er prima koken dus dat hebben we ook gedaan.
Alles wat we doen laten we over aan het lot, zo laten we bijvoorbeeld onze route bepalen door de stoplichten die als eerst op groen springen, of de boten die als eerst vertrekken, dit levert prima sightseeing routes op en je komt nog eens ergens.
Natuurlijk zijn we actief aan het zoeken naar een auto/bus, we hadden bijna een ford falcon voor 1000 dollar gekocht van twee Oostenrijkers maar het lot heeft ons dit afgeraden.
We hebben natuurlijk ook de standaard attracties bezocht zoals het aquarium en het imax theater. Hier onder wat foto’s van het aquarium.
Het imax theater is echt heel vet (180 graden, 3D).
Na drie dagen koken hebben we ons zelf getrakteerd op pizza op deze kade met dit uitzicht.
Het lot heeft ons ook regelmatig het water opgestuurd.
Zo kwamen we bijvoorbeeld ook aan de overkant van de bay waar we een prima lunch tegen kwamen.
Zoals Ria al opmerkte blijkt wassen niet onze sterkste kant. Het resultaat van onze eerste was poging is dat otto’s zwarte kleding voorzien is van een fleurige blauwe smits pluis.
Het maken van deze site doen wij in het park, voorzien van prima smakende 4L pakken wijn, welke wij al verschillende verslonden hebben. We zijn hier nu omringd door de vriendelijke en tamme Possum Posse.

Bedankt voor alle 'comments', is erg leuk om te lezen.

Groetuh, Otto en Smits

Conclusies: Oplos koffie is de oplossing, ieren blijken in winterslaap, alles is nog mooier als er een strookje water voor zit, de prijs van de wijn lijkt omgekeerd evenredig aan de smaak.

20 Comments:

  • Aaaaaah ik wil ook naar Australie!!!! Als ik jullie zo zie en dan bedenk dat ik gewoon moet werken, zoals bijna iedereen hier... wordt ik echt wel een beetje jaloers!!!
    Tot gauw!

    Liefs Jellie

    (Maar wij hebben boerekool!)

    By Anonymous Anoniem, at donderdag, november 10, 2005  

  • hallo ivan,
    marielle zit hier en liet ons deze leuke site van jullie zien, ziet er allemaal errug gezellig en relaxed uit! ook ik word jaloers als ik jullie foto's zie! veel plezier nog daar!
    groetjes carolien en danny

    By Anonymous Anoniem, at donderdag, november 10, 2005  

  • he luitjes,

    Het ziet er allemaal erg mooi en gezellig uit. Ik jullie mail ook ff doorgezet naar m'n zus en m'n pa. die vonden het ook leuk om te lezen. Wanneer gaan jullie verder de rimboe in?
    voor de rest Have Fun And Enjoy.
    Groeten Siep en Leonie en natuurlijk nog een poot van Misty.

    By Anonymous Siep, at vrijdag, november 11, 2005  

  • He Ivan,

    Ziet er allemaal errug leuk uit. Ik dacht ik vertel je even dat er wel een tijdsverschil bestaat. Dus als je nog een keer van plan bent om rond 2.30 's nachts te bellen, hoef je je geen zorgen te maken dat je ons wakker belt. Wel grappig dat in je zatte bui (want erg nuchter klonk je niet) alleen ons nummer kon herinneren. Nou we horen wel weer van je. Gr. Nancy

    By Anonymous Nancy, at vrijdag, november 11, 2005  

  • Hee luitjes,

    Ik wil alles weten over het eten daar. Goed dat jullie zelf koken, zijn jullie al eens naar de markt geweest? Ik denk dat het aanbod vis erg groot is daar. Of eten jullie dat niet?

    By Anonymous Joris, at vrijdag, november 11, 2005  

  • He gasten, goed bezig! Had niet anders verwacht dan dat jullie een beetje gingen genieten daaro.

    Natuurlijk ben ik jaloers en Rien gaat nog even zeiken over de gitaar, waar ik het overigens mee eens ben.

    Later,

    Gijs

    By Anonymous Gijs, at vrijdag, november 11, 2005  

  • mooie foto's heren, en hoe gaat het met de gitaar lessen en het vogel fluitje? ;)

    By Blogger marijn, at vrijdag, november 11, 2005  

  • inderdaad... waar de f*ck is de gitaar???

    By Anonymous Rien, at vrijdag, november 11, 2005  

  • Jullie kunnen any time soon een telefoontje/email verwachten van de pilotenvriend...
    doei!

    By Anonymous Michou, at zaterdag, november 12, 2005  

  • G'day boys,
    Got the email about flying over/around/near Sydney, I'd be happy to organise something for you - check your email and drop us a line.

    Adam

    By Anonymous Adam, at zaterdag, november 12, 2005  

  • hallo vakantiegangers!!
    ik zie dat jullie goed schik maken, had ik ook niet anders verwacht! mooie foto,s trouwens! heb je zeker genomen toen je nog nuchter was! moet nu snel weer weg want bob de bouwer alias mijn vader wil nog effe verder klussen in ons huisje! groetjes en tot hoors hans en lanki!!

    By Anonymous hans en lanki, at zaterdag, november 12, 2005  

  • He mooie jongens, leuke bril!!
    Dinsdag gaan Marielle en ik samen eten om aan elkaar te vertellen hoe goed we zonder onze jongens overleven. Ondanks al mijn positieve verhalen mis ik je best hoor Mark. Fijn om je af en toe te horen.
    Hoop dat jullie snel een auto hebben en het echte reizen begint!
    liefs, Marloes

    By Anonymous marloes, at zondag, november 13, 2005  

  • Hallo smits en otto hier even een berichtje van mij ik vond het leuk om jullie even via de telefoon te horen doe ik meer als mailen en surfen zoals je ziet. Maak veel plezier maar dat beslist het lot al had ik vernomen we horen nog wel van jullie en tot ziens kleine mark uit middelaar

    By Anonymous mark, at zondag, november 13, 2005  

  • hello boys,
    leuk om van jullie te horen. Ik ben enorm jaloers op jullie. Oh en willen jullie Nemo de groetjes doen van mij?
    En als het jullie interesseerd mijn buik begint nu iets te groeien, maar nog niet enorm. Donderdag weer een echo.
    nou heel veel plezier verder en tot snel
    dikke kus laura

    By Anonymous laura, at maandag, november 14, 2005  

  • Hallo reizigers,

    Wij zijn erg benieuwd hoe jullie "nieuwe" auto eruit ziet. Zijn jullie al bijna weg uit Sidney of stond het groene licht de verkeerde kant op!! Is het nog te mooi en blijven jullie nog even iets langer hangen. Hebben jullie al leuke video's gemaakt? We laten snel weer iets van ons horen. Veel plezier. En geef Skippy een poot.
    Groetjes Kim, Eric en Poes.

    By Anonymous Kim en Eric, at maandag, november 14, 2005  

  • Besparingstips van voormalig backpacker:
    - Zijn jullie ook al in to the homebrand-artikelen van Woolworth's?
    - IJsjes bij de mac 50 cent. Ok moi.
    - Statiegeld op de flessen doen ze niet aan. Dus spaar geen flessen.
    - voor de rest is het toch voornamelijk SPENDEN

    Enjoy

    By Anonymous Anoniem, at dinsdag, november 15, 2005  

  • He Mark en Ivan, leuk om jullie samen gesproken te hebben! Hoe is het met de dingo afgelopen? We zijn wel jaloers op jullie mooie strandovernachting.
    Kus, Marielle en Marloes

    By Anonymous marielle en marloes, at dinsdag, november 15, 2005  

  • Mooie verhalen heren! Vooral je route laten bepalen door een ambtenaar die die stoplichten heeft geprogrammeerd ... geniaal :)
    Groetjes, Sander

    By Anonymous Sander, at woensdag, november 16, 2005  

  • hallo boys het stoplicht staat zeker op rood, de berichten zijn schaars groetjes uit milsbeek
    R & T.

    By Anonymous Anoniem, at woensdag, november 16, 2005  

  • he mannen,
    ik heb jullie site van mijn neef sebastiaan gekregen net..
    nu denken jullie van wie zijn dat dan nou wij zijn ook in aussie voor een jaar dus dacht leuk ff op jullie site kijken. maar gave foto's zeg jullie hebben echt al vet veel gezien..
    wij zitten al in melbourne zijn hier vanaf 7 nov. zijn maar 10 dagen in sydney geweest maar wij komen er nog terug
    dit is onze site als jullie eventueel interresse hebben om het te bekijken maritensabine.waarbenjij.nu
    heel veel plezier nog in het mooie aussie
    groetjes sabine en marit

    By Anonymous Anoniem, at woensdag, november 23, 2005  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home