Smits en Otto Go Oz

woensdag, januari 04, 2006

Ryan Smits !!!!!!!!

Hier even een korte post van een trotse ome Ivan. 2 Januari hebben Henri en Claudia een zoon op deze wereld neergezet genaamd Ryan. Boxmeer blijkt wederom een erg vruchtbare grond. Hier onder een paar pics van deze nieuwe Smits.
Natuurlijk laat dit ons hier in Oz niet koud en hebben we een feessie ter eren van Ryan neergezet. Muisjes blijken hier moeilijk te krijgen maar M&M's blijken een prima alternatief (al smelten ze hier wel in je hand). Ze hebben hier trouwens gewoon bolletje beschuit!!
Henri, Claudia en Yuli van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook de opa's, oma's, ooms en tantes etc. Vooral Yuli gefeliciteerd want er is niks mooier dan een klein broertje vraag maar aan je vader :-)

Groeten Otto, tante Marielle en ome Ivan

P.S. Morgen komt er denk ik een nieuwe post, we zijn er druk mee bezig maar.....

9 Comments:

  • Gefeliciteerd allemaal!!

    Marielle erg fijn om te zien dat je goed bent aangekomen, heb je een goede vlucht gehad? Ik ben wel een beetje jaloers, want zo te zien hebben jullie het niet koud, potverdikkie, hier blijft het koud!
    Tot gauw!

    Liefs Marloes (loesje)

    By Anonymous Marloes (loesje), at woensdag, januari 04, 2006  

  • Ivan en Marielle van harte gefeliciteerd met je neefje Ryan, ik was net telaat thuis voor jou telefoontje het gaat allemaal goed met Ryan en de ouders. Het zijn nu drukke tijden voor Henri en Claudia. Ben blij dat Marielle goed is aangekomen en dat jullie dit Feest samen kunnen vieren.
    Groetjes, Pap

    By Anonymous Theo, at woensdag, januari 04, 2006  

  • namens heel Beneden! GEFELICITEERD!!!

    dat hij een groot voetballer mag worden!

    By Anonymous Rien, at woensdag, januari 04, 2006  

  • Hoi Mark,
    Ik, Nienke, je oude buurmeisje, gaat ook naar Australiƫ. Jij bent daar ook dus jij hebt zeker wel een paar handige tips. Ik ga met een goede vriendin, Anja heet ze! We gaan in septemeber en willen een half jaar gaan. Wil jij mij wat tips mailen, als je daar natuurlijk zin in hebt,
    veel plezier

    By Blogger anja, at woensdag, januari 04, 2006  

  • Hoi Marielle, ik zit nog in de nachtdienst en ik wilde even kijken hoe je het had in Australie! Foto's zien er goed uit bij het zwembad! Je kan wel zien dat je nog flink moet bijbruinen om de jongens in te halen! Nog een maand voor mij en dan vertrek ik ook richting het avontuur. Hier gaat alles verder zijn gangetje. Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Gertie

    By Anonymous Anoniem, at donderdag, januari 05, 2006  

  • Ivan en Marielle,
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje.

    Marielle, jij nu ook heel veel plezier in het warme Australie.

    groetjes, Desiree, Tonny en Boukje

    By Anonymous Anoniem, at donderdag, januari 05, 2006  

  • Gefeliciteerd met jullie neefje! Hij is al meteen beroemd via jullie website! liefs, marloes (van Mark, ik moet hier toch een keer een betere term voor bedenken)

    By Anonymous marloes, at vrijdag, januari 06, 2006  

  • He mark

    Bel me even op heb een adres voor je in Brisbane dat je kunt gebreuken.
    Antoinette
    Gundaroo
    Australia

    By Anonymous Anoniem, at vrijdag, januari 06, 2006  

  • Poging 323.

    Hallo broeder, Marielle en Otto. Na je telfoontje denk ik ik probeer het toch nog maar een keer, we kunnen immers niet achterblijven. Maar dat snorkelen ziet er inderdaad heftig uit en ook die turtle. We blijven jullie volgen en je ziet nog wel wat foto's op de mail.

    Gr. Henri, Claudia, Yuli & Ryan

    By Anonymous Henri, Claudia, Yuli & Ryan, at zondag, januari 29, 2006  

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home